Anatolia Yazılım Destek San.Tic.Ltd.Şti.

Bordro İşleme ve Takibi Tek Bir Yerde

Bordro Plus; GO 3, Tiger Plus ve Tiger Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işletme ve takip programıdır.

Bordro Plus uygulaması verimli insan gücü ile firma ve kurumların misyon ve hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmayı, işgücü maliyetlerini azaltmayı hedefler. Aynı zamanda uygulama, kapsamlı ve kurum ihtiyaçlarına kolaylıkla cevap verebilen esnek bir yapı sunar ve üstün ürün özellikleri ile farklılık yaratır.

Bordro Plus, çalışanların kendilerine en uygun pozisyonlarda çalışmalarını sağlayarak hem motivasyonlarını artırır; hem de departmanların birbiri ile uyumlu çalışmasını sağlayarak kurumsal hedeflerin hayata geçirilmesi için temel adım ve kuralların oluşturulmasına olanak tanır.

 

Modüler ve Entegre Yapı

Temel modül olan, Sicil Yönetim'i üzerine, istenilen zamanda, Ücret Simülasyonu fonksiyonu kullanarak  zenginleştirilme olanağı sunar. Ayrıca Bordro Plus, Logo ERP ve Tiger HR çözümleri ile entegre çalışarak bilgi akışını ve süreçleri hızlandırmaktadır.

 

Sicil ve Ücret Yönetimi

Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir.

 

İş Gücünde Tasarruf

Bordro işlemlerini, yasal prosedürleri ve raporların otomasyonunu, mevzuat bilgisi gerekliliğini göre minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

 

Kolay Kullanıcı Deneyimi

Sunduğu zengin özelliklerinin yanı sıra kısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği sayesinde, işletmelerin bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Uyumu

Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay bir kullanım sunar